Μπορώ να επεξεργαστώ τα δεδομένα μου αυτόνομα;
Εάν έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας, μπορείτε να επεξεργαστείτε τα προσωπικά σας δεδομένα (όνομα, ημερομηνία γέννησης και αριθμό τηλεφώνου) στο προφίλ σας στο πεδίο “Προφίλ & ασφάλεια”.
Για να αλλάξετε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών.
Μπορείτε να αλλάξετε τα δεδομένα της διεύθυνσής σας στην επόμενη παραγγελία σας – απλά εισάγετε την επιθυμητή διεύθυνση παράδοσης ή τιμολόγησης κατά τη διαδικασία παραγγελίας.
Δυστυχώς, δεν είναι πλέον δυνατή η αλλαγή διεύθυνσης μετά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας. Αλλά μην ανησυχείτε! Αν κατά λάθος παραγγείλετε σε λάθος διεύθυνση, το πακέτο θα επιστραφεί αυτόματα και εμείς θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας. Παράλληλα εσείς μπορείτε να κάνετε τη νέα παραγγελία σας με τα διορθωμένα στοιχεία.
Εάν αλλάξετε τα προσωπικά σας δεδομένα, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης αμέσως μετά.
Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;
Μπορείτε να μας στείλετε ένα αίτημα διαγραφής του λογαριασμού σας μέσω email στη διεύθυνση info@eleftheriouonline.gr . Δεν απαιτείται συγκεκριμένη δομή για το email ή κάποια φόρμα. Ωστόσο, σας παρακαλούμε να στείλετε μήνυμα από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την οποία δημιουργήσατε το λογαριασμό σας.
Προκειμένου να επεξεργαστούμε το αίτημά σας, ενδέχεται να ζητήσουμε πρόσθετες πληροφορίες για την αντιστοίχιση και την ταυτοποίηση του λογαριασμού πριν απαντήσουμε στο αίτημά σας. Μετά την επεξεργασία του αιτήματός σας, θα μεριμνήσουμε αμέσως για τη διαγραφή του λογαριασμού σας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν νομικά αντίθετες διατάξεις (π.χ. διακανονισμός οφειλόμενων ποσών).
Πώς μπορώ να εγγραφώ;
Για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό πελάτη, απλά κάντε κλικ στο εικονίδιο “Σύνδεση” στην πάνω μέρος της σελίδας, στη συνέχεια κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Εγγραφή” και συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας κατά την πρώτη σας παραγγελία. Και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να εισαγάγετε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και έναν ασφαλή κωδικό πρόσβασης. Με αυτά τα δεδομένα μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή στο μέλλον και να έχετε τη δυνατότητα να δείτε, να ελέγξετε και να επεξεργαστείτε τα δεδομένα σας.
Wishlist
Δείτε εδώ όλα τα αγαπημένα σας και κάντε τα γρήγορα δικά σας!
Πώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;
Προκειμένου να προχωρήσουμε σε επιστροφή των χρημάτων σας μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είναι απαραίτητο να μας αποστείλετε με email στο: info@eleftheriouonline.gr τα ακόλουθα στοιχεία:
Όνομα
Επώνυμο
IBAN (Διεθνής Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού) – τυποποιημένος αριθμός του τραπεζικού σας λογαριασμού, του οποίου προηγούνται τα γράμματα “GR”. Αποτελείται από 27 χαρακτήρες συνολικά (2 γράμματα και 25 ψηφία).
Είναι απαραίτητο ο λογαριασμός Τραπέζης να ανήκει στο άτομο που πραγματοποίησε την παραγγελία. Σε άλλη περίπτωση μας το γνωστοποιείτε γραπτώς μέσω email.
Μόλις επικαιροποιήσουμε τα τραπεζικά σας στοιχεία, θα επιστρέψουμε το ταχύτερο, και το πολύ εντός του διαστήματος των 14 ημερών, την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Πώς μπορώ να αλλάξω ή να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου ;
Πατήστε το εικονίδιο σύνδεσης και κάντε κλικ στο “Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης;”. Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε κατά τη διαδικασία εγγραφής του λογαριασμού σας. Εμείς, θα σας στείλουμε άμεσα ένα e-mail, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ορίσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης. Στη συνέχεια, μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό όπως επιθυμείτε.
Θα προωθηθούν τα δεδομένα μου σε τρίτους;
Είναι αυτονόητο ότι όλα τα δεδομένα των πελατών αντιμετωπίζονται ως αυστηρά εμπιστευτικά και δεν διαβιβάζονται ούτε πωλούνται σε τρίτους.Μπορούμε να δείτε τους όρους χρήσης μας εδώ (clickable).