Πώς μπορώ να κάνω μία επιστροφή/μπορώ να ανταλλάξω ένα προϊόν;
Θα θέλατε να ανταλλάξετε ένα προϊόν; Θέλουμε να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας!Η επιστροφή ενός προϊόντος είναι δυνατή και δωρεάν. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε εύκολες οδηγίες:
Εκτός από το δελτίο αποστολής, σε κάθε αποστολή, επισυνάπτουμε επίσης όλα τα απαραίτητα έγγραφα επιστροφής. Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ετικέτα (αυτοκόλλητο) επιστροφής και το δελτίο επιστροφής.
Φυσικά, δεν θα επιβαρυνθείτε με κανένα πρόσθετο κόστος.
Και να πόσο εύκολο είναι:
1. Φροντίστε να τοποθετήσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία.
2. Επισυνάψτε το δελτίο επιστροφής.
3. Κολλήστε την ετικέτα επιστροφής στη σφραγισμένη συσκευασία.
4. Στη συνέχεια, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να παραδώσετε το δέμα σε ένα κατάστημα των συνεργαζόμενων μεταφορικών, από την οποία και το παραλάβατε ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς με το πλησιέστερο κατάστημα ώστε να κανονίσετε την παραλαβή του πακέτους σας.
Εάν έχουμε ξεχάσει, έχουν χάθει τα έγγραφα επιστροφής ή η ετικέτα επιστροφής δεν είναι πλέον χρησιμοποιήσιμη, μπορείτε απλά να κατεβάσετε αυτά τα έγγραφα από τον λογαριασμό σας, να τα εκτυπώσετε και να τα κολλήσετε στη συσκευασία.
Στο κάτω μέρος θα βρείτε το αντίστοιχο έντυπο επιστροφής και την ετικέτα επιστροφής σε μορφή PDF, τα οποία μπορείτε να εκτυπώσετε.
Επιστρέψτε το δέμα σε ένα κατάστημα της συνεργαζόμενης μεταφορικής από την οποία και το παραλάβατε
Αν χρειάζεστε βοήθεια ή η λήψη δεν είναι διαθέσιμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στην εξυπηρέτηση πελατών.
Το ποσό του τιμολογίου θα επιστραφεί – μετά τον έλεγχο των επιστρεφόμενων προϊόντων – μέσω της μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.
Βεβαιωθείτε ότι επιστρέφετε τα προϊόντα στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε. Τα κατεστραμμένα προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν.
Η επιστροφή γίνεται με ευθύνη του πελάτη καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή για φθορά κατά την μεταφορά.
Πόσος χρόνος χρειάζεται συνήθως για να μου γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου;
Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα, το ποσό του τιμολογίου θα σας επιστραφεί εντός 14 ημερών μέσω της μεθόδου πληρωμής που επιλέξατε κατά την παραγγελία σας. Σας ενημερώνουμε ότι δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων από το φυσικό μας κατάστημα.Δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης, εάν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει δωρεάν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Είναι δυνατή η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος;
Η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος δεν είναι δυστυχώς δυνατή. Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν και το ελέγξουμε, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα με τη μέθοδο που έχετε ορίσει ως τρόπο πληρωμής, ή θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση με τη νέα σας επιλογή.
Υπάρχουν έξοδα για την τραπεζική συναλλαγή κατά τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων;
Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις από την πλευρά μας ή την τράπεζά μας όταν πραγματοποιούμε τη μεταφορά για την επιστροφή των χρημάτων σας. Επιστρέφουμε ολόκληρο το ποσό και η τράπεζά μας μεταφέρει ολόκληρο το ποσό στην τράπεζά σας.
Αν πληρώσατε με αντικαταβολή, ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις από την τράπεζά σας. Αυτές οι χρεώσεις δεν σχετίζονται με τα τραπεζικά εμβάσματα εξωτερικού. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία σχετικά με αυτές τις χρεώσεις, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας.
Τι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν μου έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά;
Στο Κόσμημα Ελευθερίου, δίνουμε τεράστια σημασία στη συσκευασία μας, με απώτερο και μοναδικό σκοπό να διαφυλάξουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη μεταφορά των αγαπημένων σας κοσμημάτων και Δώρων με ασφάλεια στην πόρτα σας. Εάν ένα προϊόν που παραδώσαμε είναι κατεστραμμένο, ελαττωματικό ή με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι εντάξει, τότε μπορείτε να υποβάλετε παράπονο για το προϊόν και να μας το στείλετε πίσω δωρεάν με το δελτίο επιστροφής. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές στην ερώτηση “Πώς μπορώ να στείλω μια επιστροφή;”.
Πώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;
Προσθέστε τον αριθμό IBAN στον λογαριασμό σας, ώστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Χρειαζόμαστε :
– Όνομα
– Επώνυμο
– IBAN (Διεθνής Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού) – τυποποιημένος αριθμός του τραπεζικού σας λογαριασμού, του οποίου προηγούνται τα γράμματα “GR”. Αποτελείται από 27 χαρακτήρες συνολικά (2 γράμματα και 25 ψηφία).
Μόλις προσθέσουμε/επικαιροποιήσουμε τα τραπεζικά σας στοιχεία, θα επιστρέψουμε αμέσως την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Πού μπορώ να επιστρέψω το πακέτο μου;
Μπορείτε να επιστρέψετε το πακέτο σας σε ένα καταστήματα της συνεργαζόμενης μεταφορικής από την οποία το παραλάβατε. Μπορείτε είτε να παραδώσετε το πακέτο αυτοπροσώπος ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικός με το τοπικό κατάστημα και να κανονίσετε την παραλαβή του πακέτου σας από την πόρτα σας.
Η επιστροφή γίνεται με ευθύνη του πελάτη καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή για φθορά κατά την μεταφορά.
Πώς μπορώ να υποβάλω παράπονα για ένα προϊόν;
Εάν ένα προϊόν που παραδώσαμε δεν είναι εντάξει με οποιονδήποτε τρόπο, μπορείτε φυσικά να μας το επιστρέψετε δωρεάν με το δελτίο επιστροφής, αναφέροντας τον λόγο. Επίσης, σας παρακαλούμε να μας μεταφέρετε το παράπονο σας, καθώς και το πρόβλημα που δημιουργήθηκε, καθώς μέγιστο μέλημα μας είναι να καλυτερεύουμε την εξυπηρέτηση μας στους πελάτες μας. Μπορείτε να στέλνετε τα παράπονα σας στο : info@eleftheriouonline.gr . Βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές στην ενότητα “Επιστροφή και επιστροφή Χρημάτων”. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και το ελέγξουμε, η επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό θα πραγματοποιηθεί με τον τρόπο που έχετε ορίσει ως τρόπο πληρωμής. Μετά από αυτό μπορείτε απλά να παραγγείλετε ξανά το προϊόν.
Πρέπει να πληρώσω τα έξοδα αποστολής της επιστροφής;
Θα πληρώσουμε εμείς τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή των αντικειμένων.
Εντός ποιου χρονικού διαστήματος μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Έχετε 14 ημέρες μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας για να μας επιστρέψετε τα προϊόντα. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα επιστροφής στους γενικούς μας όρους και προϋποθέσεις (Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις).
Θα λάβω επιβεβαίωση ότι η επιστροφή μου έχει παραληφθεί;
Συνήθως δε λαμβάνετε επιβεβαίωση επιστροφής της παραγγελία σας μετά την παραλαβή της επιστροφής. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, θα επικοινωνήσει μαζί σας, μόνο αν συντρέχει λόγος ενημέρωσης σας.
Σε άλλη περίπτωση, προχωρούμε με ότι μας έχετε ζητήσει.
Πώς μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου;
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα με τον τρόπο που έχετε δηλώσει ως τρόπο πληρωμής. Εάν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό στο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας. Εάν πληρώσετε με PayPal, θα επιστρέψουμε το ποσό στο λογαριασμό σας στη PayPal.
Για αντικαταβολή: Εισάγετε τα τραπεζικά σας στοιχεία στο λογαριασμό σας, ώστε να μπορέσουμε να σας μεταφέρουμε το ποσό της επιστροφής σας.
Στη περίπτωση της αντικαταβολής ενδέχεται να υπάρξουν πιθανές χρεώσεις απο την τράπεζα σας. Αυτές οι χρεώσεις δεν σχετίζονται με τα τραπεζικά εμβάσματα εξωτερικού. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις χρεώσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας.